2h 35minuter

Hellu. bloggen jag är ganska så utråkad..
och apberget dampar med mej så jag har nollkoll på vad som händer där ute.. 
Som sagt så är det ju bara 2h och 35minuter kvar tills emelie & oscars fest^^
Inte för att jag ser fram emot att gå dit och hem,
men det är ju inte så långt.. får väll ta långfillingar'' =)
Ska gå och duscha.. Och äta middag sen ska jag
göra mig klar sen tror jag att jag ska gå!, =)
Vi ska ju typ mötas vid tempo 18.50 så alla hitter till lokalen typ! :-)
Jag har inget bra lokalsinne förstår du!, Om du ber mej hitta till marika
i det här vädret kan du ju glömma att jag hittar hem sen ;) 
Nä nu ska jag gå och duscha.. 
Lägger in bilderna imorrgon.. 
Hörs så länge..
pusshej♥


 


hahahah elin då:P

2009-02-06 // 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback