Tone-One-Tone-Colourant

Hemma nu, alltså vad det snöar det är ju knappt så man ser vars man kör.
Köpte iaf hårfärg(toning), svartbrun! Ahh! jag är galen, det kommer ju bli svart! men jag hoppas inte för jag vill inte se ut som vissa andra med svart hår! Jag vill bara vara elin helt enkelt! ;P 
senare ska jag vara med marika & moa, vi ska basta, bada i snön säkert se film och massa annat! Kommer bli super! eller som alltid då tjejer! 

Mer köpte jag got2b sparkling fixing gel spray, Overknee Whitout foot strumpor, lila!

(Var snälla och ursäkta min dåliga Cam)

Nu skall jag ringa marika,, och dampa på henne!! one way or another!haha puss vännen!♥

Nu ska jag faktist (utan tjuvkors) städa mitt rum. Så att det ser väldigt väldigt välkommnande ut!
haha jag lovar!

Hittade faktist två olika tapeter idag fast jag vet inte om någon av dom passar riktigt, ska kolla lite mer. Hittade en, den var typ ganska ful men jag gillade den. Den var svart med typ Stora rosa blommor och typ några gröna och blå och så. Ganska tjusig! Men jag måste bestämma mig ganska fort.


Städa, Städa, Städa!


ja :D det ska vi!

2009-12-27 // 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback