This is my 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha jajemen!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Lite svårt att hålla om man inte har några (A) men i år då jävlar.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Joda
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
haha räknas stan?!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
näe,
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
svår fråga..
8. Vad var din största framgång 2009?
Vafan inte en blekaste aning.
9. Största misstaget?
Vill jag inte prata om!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ramlade med moppen på skolavslutningsdagen,
11. Bästa köpet?
Ehh.. don't remember.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor! Men just nu heltklart kläder!  
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaoja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I'm yours, - tror jag bara för at tdet har varit en sommarplåga ända från sommaren 08.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare definitift.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer med mina vänner! REST!!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kanske fula grejjer, som innehåller nikotin?
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen!
19. Blev du kär i år?
Beror på,,
20. Hur många one night stands?
HAHA inga,
21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy & Desperate Housewife
23. Bästa boken du läste i år?
Alla twilight böckerna ;D
24. Största musikaliska upptäckten?
Haha hur gitarr stavas.
25. Något du önskade dig och fick?
En enorm spegel :D
26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag fick allt jag önskade mig+lite till. 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hah tillbringade den med mina bästa vänner!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Dragit ner visiren på hjälmen kanske.. HAHA
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ingen aning, min egen, såklart!
31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, Värmen, Skratten allt!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Taylor Lautner är inte illa alltså.
33. Vem saknade du?
Under sommaren Anna Maria Mathilda Rystedt! Under resten är typ topsecret!
34. De bästa nya människorna du träffade?
Haha don't ask!
35. Bästa låt?
Många,
36. Värsta låt?
Kommer inte på någon just nu.
37. Har du befunnit dig någonstans utanför ditt hem?
SJÄLVKLART!
38. Vem har du pussat/kysst mest?
- - -

Så har mitt år sett ut i princip, tror dock at tdet blev vet inte på mer ä n vad det blev svar. haha

      
Haha så himla skön!
ChaCha♥


Haha, den där reklamen äger! :D

2009-12-31 // 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback