Nitar

Oj fyfan, jag har märkt att jag bara ÄLSKAR nitar!!
det finns liksom inget finare för mig just nu.
Det är det ända som finns i mitt huvud, typ.. om jag köper en laddning nitar skulle jag ju kunna sätta några på min börs, eller på mina svarta tights eller på min väska eller,eller, eller liksom. Jag har värsta ideerna. 
Go away liksom!! eller inte!! 
Köpte faktist tre nitar idag (det var det som fanns kvar)  dom satte jag fast på min börs. så den ideen flög bort men in kom en annan istället!! nitar på mina svarta skor med 10cm klack! och 1cm platåå hur jävla coolt skulle det inte vara? också om man köper några kedjor och lindar runt skorna liksom!! fett nice!
synd bara att det inte finns något tillfälle att bära upp dom liksom. skolan.. ehe nee!! typ fest! skulle kunna gå!^^
Måste släppa detta nu!

Mer än niter på stan köpte jag typ.. lite klappar åt.. mamma, pappa, och mig själv! fast det gör jag typ dagligen köper något nytt till mig själv!
Örhängen med en Cubic Zirconpärla!! supertjusiga.
Jag gjorde något dumt också. 
jag skulle köpa linsvätska och så sa grabben att den jag höll i fanns i större storlek, amen gud var bra liksom tänkte jag. den tar jag! 
Men hur faan ska den rymmas i min neccesär nu då? den är ju humungus! faen! 

Haha ett litet tips.. Uggs, vinter, is, halkigt. INTE OKEJ!! 
jag höll på att halka typ 3ggr och lika pinsamt varje gång, jag och jenny typ vek av av skratt!

vi träffade typ tusen personer som vi kände där, lite skrämmande faktist!, eller förstår att alla typ handlar julklappar. men endaa!! 

jaja, nu ska jag äta upp pappas godis!!
seyah!♥  


» emma

hihi, vad bra då!;) men den 21 blir nog bra :D fast vad är det för dag?;) <3 jag har lvar till mamma, jeppe och du:D<3

2009-12-06 // 17:09:56
» Peder

haha vet du hur rädd jag blev när du skickade sms polis grejen? =O

2009-12-06 // 22:18:04
» Peder

Seriöst jag hade fasen gjort det om det hade varit på riktigt =)

2009-12-07 // 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback