Lördagnatt^^

Ligger i min säng med världens huvudvärk. Vette fasen varför liksom,
Kom nyss hem från Jenny, ska hoppa in i duschen, äta middag sen beger jag mig nog till jenny igen.
Fysikprov imorgon så man får väll hoppas att det går bra dåe. Lycka till elin!
Angående gårdagen så... blev det lite galet tror jag. haha när vi tog det lungt hele dan liksom. vi såg typ film osvosv. haha vem försökte jag lura där. haha vi roade oss lite granna (så om du fick ett samtal, ta det inte personligt) blev ganska sent kan jag tro också.
Haha jag och Mathilda gick ut och gick där vid tre vi hittade en superläskig tomte som rörde sig. den typ vinkade eller något.. superläskigt iaf.

aJaja ska ta två alvedoner, bita ihop och kasta mig in i duschen.

kyssar


» Jenny

Jag vet inte om jag tror på den dära snögubben! :D Men... Kvällen var helt perfekt! :) De måste göras om igen! :D

2009-12-13 // 14:48:58
» jenny

SV; jaa, den tomten skulle jag vilja se :D

2009-12-13 // 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback