kyss & kram och klapp i stjärten!

hallelåjah..
Sitter på Svengelskan och ska skriva en essay.. hhah det går ju bra, ärligt så är jag faktist klar!
Nu väntar jag bara på att vi ska få lunch som jag tror inträffar om typ 10min XP good for me för att jag är hungrig! Jag och Mathilda sitter i kemiin för att dom andra håller på att se en film, jag vet vad det heter.. jag har det på tungan.. men bajs.. en film om orkaner osvosv.
Nu ska jag kolla på lite bloggar sen blir det lunch!! 
kyss
 
btw, 14dagar kvar tills julafton! endast 2veckor!♥

Och endast 9dagar kvar tills lillajulafton!♥
 



» Peder

Tävling på min blogg :) du har en möjlighet att vinna den =)

2009-12-10 // 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback