Julbak

Elin gå och sov!

tror fasen att jag ska göra det, vi har ju som sagt varit och handlat (kom hem för typ 15min sen) haha var lite kul faktist.
Mamma: Elin vars har du hett ischokladformarna?
Jag: Va, köpte vi ens några sånna?
Mamma: Men du stog ju och scannade in flera stycken
Jag: jaha, hehe.. juste!?
Mamma: det var du som packade in allt.vars befinner dom sig? 
jag söker överallt i lådorna (där dom brukar vara)
vet ni vars jag hittade dom?!
i kylskåpet! av alla ställen! 
haha
Det känns tillochmed som att ögonen står i kors.
Hittade ett ljus på maxi som luktar sugar & spice (luktar ungefär som glögg) som jag tyckte mamma och pappa kunde köpa och ställa i köket. men näe dom typ vägrade så jag köpte det åt dom liksom! Så nu står det och doftar i köket. Antligen så har jag kvar lukten av ljuset i näsan eller så kommer lukten ända hit bort i tvrummet.
Gott luktar det iaf. som jul!♥  Och påtal om jul så ligger pepparkaks huset fortfarande bara där, måste fasen sätta ihop det. Har nog legat i köket några veckor nu.
Så efter middagen , och på tal om middagen så lovade jag ju att hjälpa till med den.
men iaf.. efter middagen ska jag och mamma baka..
ischoklad
knäck
drömmar
mandelmassefigurer
bygga pepparkakshuset
osvosv.

wish me luck!

Sen måste jag ringa Emma, hon är ju fan upptagnare än kungen själv!!

Ciao!



» Jenny

Haha, uååtagnare än kungen själv! =)

2009-12-20 // 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback