Imogen Heap

Shuu, har nyss kommit till jenny, efter att ha proppat i mig kinamat!! yumyum!
Aja, ska sova hos jenny, blir att se idol ikväll och hålla tummarna för CALLE & ERIK!! Tove kan slänga sig i väggen liksom.
vi har varit på ok också, eller man kan väll liksom säga ''den vanliga rundan'' om man föredrar det istället! 
På skolan blev typ alla lite tröga.. allmänt liksom. 
Therese kom och hälsade på med sin lilla unge, som ärligt såg ut som en vaxdocka. men en gullig vaxdocka hon såg liksom så fridfull ut, när hon rörde sig blev det liksom så att alla blev häpna att det faktist var en riktig unge.
Cornelia var namnet. supersöt! 
allt att säga för min del. 
eller imorgon ska jag och jenny på schtaaan, på morgonen antar jag. 
vad har ni för planer dåe? :)
pusshej  



» emmma

du måste spara pengar till när jag och du ska julhandla!!!!! :( <3

2009-12-04 // 23:42:30

föresten du är bäst;)

2009-12-04 // 23:43:01
» Lina

Jag ska också till stan idag och leta efter julklappar :D

2009-12-05 // 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback