I'm so happy I'm so glad

Nu är alla klappar öppnade om det möjligtvis inte ligger någon under soffan eller så.
Just nu ligger här brevid mig:
Parfym + lotion Kylie Minogue
Ribbade tights
Gråa leggins
Svarta leggins
Svart linne
Vitt linne
Extra tuggummiburk
Herbal Essences Silk'n Shine Shampoo
Två par örhängen + två örhängen för en veckor sedan
Ett fantastiskt silver armband
Isadora Express star gloss
Depend nail polish färg av pärlmor
Tre blockljus svart vitt & svart 
Ett fat där det är meningen att blockljusen ska stå 
Rosa morgonrock 
Rutig oversize skjorta
Spegel med silver/guldig ram
Pengar såklart kring 800kr tror jag
 
Tur att baskläderna är köpta så slipper jag slösa pengar på det nu dåe ;) det var liksom min plan efter jul^^

Middagen var god ''såklart'' så nu väntas julgodis, mamma fick en choklad foundue så den ska vi tydligen prova sen, med marsmallows, banan, jordgubbar, tomteskum och allt annat smått & gott som kan tänkas doppa i choklad.
Imorgon ska vi iväg till morfar och äta en till laddning julmat.
Så jag kommer nog vara mätt ända tills skolan börjar om ;)

Ska fortsätta äta så hörs vi senare dudes!

vad har du fått i julklapp?


» moa

vill du hitta på något någon dag på lovet? :D

2009-12-24 // 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback