How can you when you dont know?!

Since i move here all i do is mysa mys..

Blev julbord hos morfar gött. lite less på all mat men det händer ju bara en gång om året så, take good care!
haha sen blev det en lungn myskväll hos jenny. Typ film, en påse olw, dricka osv. Great! var ett tag sen så det passade fin fint!

Nu måste jag installera msn igen! för minst 3dje gången. vad är felet?


Vad händer nu? Jo jag hade tänkt se oc och sedan sussa.
För att min väckare är ställd på 09.00, bussen går 10.00 till Schtaan, det kommer vara fullt med folk men jag överlever nog.. hoppas jag?

Hahah en knäpp grej bara jag är tydligen ovän med någon jag inte har träffat?! Någon som vet något om det?!

Aja nu ska jag sätta på The oc!♥


we will survive ;)

2009-12-26 // 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback