glöm mig inte

VAFaaaan!! bara G på so:n..
eller bättre än IG men det suger jag hade hoppats på högre, men jag förstår han klart när han säger att det var svårt och han förväntade sig inget högre heller han var nöjd med ett G och det är jag med!! så jag ska försöka med ett VG kanske MVG på detta avsnitt!!

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen bland alla kuddar & täcket och läsa boken .. Glöm mig inte by Anne Cassidy skitbra bok .. Handlar om en 17 årig tjej som bor granne med en liten flicka som blir kidnappad och hon får reda på att hennes mamma har varit med om något liknande i hennes förluntna men hon anar lite mera grejer också.. som att varför var hennes mamma alldes lerig när hon kom hem på natten då den lilla flickan försvann.
mer får ni veta om ni läser boken. Än har jag bara hunnit till kapittel 6 ;D
haha menmen.

Ciao


jag har hittat vad låten heter!:D

den heter liar liar med rachel barror:)

2009-12-02 // 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback