snöstorm outside!!

Kom nyss hem från Marika, Damn its cold outside!
Så nu sitter jag och värmer mig i min stickade kofta och mumsar på marsmallows(?)
Vi hade som sagt väldigt trevligt ikväll,
Vi såg på flim (Dolt under ytan) från 2001 haha men jag gillar old movies!
Den handlar om en brud som tror att det spökar i hennes hus, men ''spöket'' vill visa henne en grej så hon försöker ta reda på vem ''spöket'' är och vad det vill så kommer hon fram till massa grejjer osv. den är liksom tjorvig men den är ganska så bra! ;)

Just nu ligger jag och kollar på tapeter & ikeas hemsida. Har hittat en tvbänk och tre hyllor (so far) haha men inom tapetområdet är det helt blankt. haha hjälp?

hHA lillkissen somnade just i min tröjärm!^^ sötnosen dära alltså!

Ska lägga mig och läsa klart boken som jag började läsa för typ 2månader sen.. hahaa tror att jag har kommit så långt som kapitell tre!
ska fortsätta kolla på tapeter en stund få se om jag hittar någon fin, hade tänkt mig tre svarta väggar i mitt rum och en ''fondvägg'' som ska vara vit med något svart på, eller så ska tre väggar vara typ gråa och ''fondväggen'' svart med något grått eller får se hur det blir som sagt.

sovgott dudes!
peace♥


haha, kanske de! men den är fortfarande lika fin som tur är. ;)



ha svart och vitt i ditt rum! för alla har typ grått rum ;D

2009-12-27 // 02:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback