Can you feel my happines? I didn't thinks so?

Back from stan, var lagomt proppat med folk på stan. Blev dock lite ändrade planer, jenny följde inte med men katarina följde. Men he blev awesome.
Som sagt så hittar jag sällan saker på mellandagsrean men två armband och en cardigan fick följa med mig hem. allt blev nog 160kr ;)

Cardigan köpt på ginatricot för 99,50kr Bredare armband köpt på ginatricot för 39.90kr pärlarmband köpt på glitter för 20kr. Ganska nöjd med mina inköp.
Just nu väntas mat. Så jag ska nog kolla på tapeter se om jag hittar några till mitt rum.
Ska till ikea i januari någongång tror jag. om inte så tvingar jag mamma att köra mig. haha det brukar funka.
Efter middagen ska jag vara med marika & katarina och jenny om jag får tag på kvinnan.
Bara se film äta gott osv. haha det vanligt liksom!

Hahaha förästen.. det spårade idag. Är folk riktigt kloka? (jag vet att det där inte kom från rätt käft) men jag skulle aldrig få för mig att prova något utanför provrum som folk idag, dom provade byxor i skyltfönstret? asså herregud.
jaja..

kyssar!

UPPDATE: DETTA INLÄGG SKULLE PUBLICERATS FÖR CA1 TIMME SEN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback