Tomten jag vill ha..

Halloj, sitter och väntar på att msnskirgrejjen ska laddas klart!
Det har varit lite rörit på skolan idag, dont know why. Ont i magen har jag också haft hela dagen!
Blä och usch!
Granen står och lyser här brevid mig. (i tvrummet). klädde den igår med typ tusen olika julgranspumlor! haha från röda till blåa till gröna till allt! 
 
Sovde inte mycket inatt. min säng har blivit så jäkla oskön på något konstigt sätt, får så jäkla ont i kroppen så får önska mig en ny av tomten..
Mer av tomten vill jag ha..
*Pengar
*Hoodtröja från ginatricot
*Leggins från ginatricot
*Escada(oceans lounge) parfym
*Skor från scorette
*Nagellack
osvosv

Nnu ska jag ringa jenny, seyah! ;)



You never know what the jultomten will bring to you my dear! :)

2009-12-14 // 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback