Christmas, Christmas time is here.

halloj,
helgen har varit helt awesome!
har varit med bästa vännerna hella helgen, eller av och från liksom!!
vi har kört ett spel som heter ''Våghals'' man skulle typ skicka massa sms och ringa massa osv. jag fick t.ex ringa upp nån och säga hej, jag är naken! och sen lägga på. och mathilda fick prata låtsasspråk och sånt det var askalas alltså. Marika&Mathilda fick dricka något annorlunda från kylen och haha mathilda skulle svepa innehållet i sitt glas sen låta som en upphetsat gorilla med ja, det blev något annat. Haha och jenny fick gå till grannen och be om att få låna toalettpapper hon sa att hon hade slut hemma. men vafan hon bor i ursviken förfaen!!
Hahah jag höll på att garva ihjäl mig alltså. Jag skickade ett sms till pedroos ba: om polisen undrar vad jag gjorde mellan 00.30-01.30 snälla säg att jag var med dig! hahah grabben där fick typ hjärtinfarkt!!
 
Vi har sett filmer och sånt shiet också!.

Idol alltså, damn! det ägde! men jag tror inte en ändå människa hade kunnat förutspått att Calle skulle gå vidare, utan ens fått sjungat om! Ärligt, jag röstade på ERIK!! hahah han ska vinna, eller iochförsig han har redan vunnit!

Väntar på Mathilda för tillfället. vi ska väll typ.. ehm.. jadu göra någonting!
Jag längtar som fan till lillajulafton! hahah för er som inte fattar jag & mina bästavänner brukar fira de, byta julklappar, laga middag osv. men fasen vad jag längtar.

Jaja, ska slå in jennys julklapp
pussss & peaceee


» Jenny

SV; Haha thanks! :)

Bajskorv på ett bra eller dåligt sätt?

Nog för att bajskorv typ aldrig kan vara bra men... Du vet vad jag menar Sistah ;)



Lillajulafton here we come! :-D

2009-12-07 // 19:33:51

jag längtar hur mke som helst DET KOMMER VARA AWESOME!!!!!:D:D:D:D

2009-12-07 // 22:13:36
» emma

haha okej blir bra!! ;) <3

2009-12-08 // 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback