Bosatt i en iglo!

Hatar skellefteås väder!!!
Det är närmare en meter djup snö ute nu, plogbilar och traktorer yrar överallt, plogkanten är nästan två meter höga. snön når nästan upp till mitt fönster kanske 20cm innan jag kan verkligen säga att jag bor i en iglo. 
Det är kallt och förjävligt ute, jag har börjat få ''vinterutslag'' alltså blivit torr av kylan. Smörj, smörj, smörj!
det är galet! hatar det!
 
Men nu ska jag, mamma & pappa och kolla på tapeter kanske hittar någon fin, i let you know in that way. 
 

btw, ska köpa hårfärg idag också, ska klippa mig snart, vet inte när(A) hehe måste kolla upp det.

Kyssar!



» Sanna

Jag tycker att snön är grymt mysig! Kall dock men det blir juligt på nåt sätt. :)

2009-12-27 // 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback