Älska som om du skulle dö idag..

Mitt nya motto.

Följde sanna hem idag, supertrevligt, och jag bara älskar när snön ligger vit på alla träd och fullmånen lyser på dagen.. hahaha innan vi klev på bussen sa sanna.. jo, det är en grej, det är typ släg när man ska in i bussen så skynda er!! vi typ: haha okej, visst! men visst och visst det var typ släg, folket trängdes ju som om dom aldrig åkt buss någongång. Skogsfolket now there thing liksom!!

Hos sanna kollade vi på bilderna från plåtningen, redigerade lite och så. hem med mig fick jag en skiva med alots of bilder. 
några kommer längre ner.. 
hos sanna gjorde vi middag iallafall, ris och någon sötsursås, gott blev det iaf. 
Sen gick vi ut ett tag och typ körde allsång i bergsbyn eller något sånt, haha supertrevligt!!


Mer bilder bjuder jag inte på ;P
Ska gå och duscha sen peppar jag för DH..

Ciao♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback