A new year.. soon.. very soon babes.

Tjenare,
Så kommer bilderna lite längre ner!↓
färgen blev inte riktigt svart, den blev brun nästan som min tidigare men mörkare.
Fick faktist ingen ångest som jag alltid annars brukar får, haha.
Ska snart lägga mig och se på tv, eller jag har på tvn, Pimp my ride visas just nu. Great!
haha, var på stan idag också, hittade två par örhägen ett från Cubus ett från Glitter.
En tröja från BikBok 99kr. En T-tröja från Carlings 99kr.

Nu väntas det nya året, 2010 känns galet nu istället för 09 blir det 10. haha knäppt.
100111 börjar skolan om tror jag det blir? haha som sagt galet.
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, sen sova för jag har inte sovit ordentligt på typ 2veckor, så jag kan behöva en god natts sömn.  


 
(No makeup, dont blame me!)

många kyssar!♥



» MOA

Tjena snygghåret!

Haha, Mathilda pratade hela kvällen igår om hur ditt hår blev ^^

2009-12-31 // 08:57:14
» Jenny

Snyggt bruden, riktigt snyggt! :D

2009-12-31 // 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback