4 dagar kvar till JULAFTON!♥

Fasen vad länge sen det var jag bloggade!! :O
Menmen.. ska snart till stan för att handla lite grann sen ska jag hem och julbaka men mami;)
Imorgon blir det upp tidigt ska fara på stan med emma,
Fan alltså jag somnade nog inte förän typ 06.30..
Vi sovde hos katarina som sagt. det var awesome!
dörst så gjorde vi middag, sen spelade vi guitar hero sen blev det efterätt som var typ allt mellan mintkladdkaka till äppelkaka till drömmar till allt. MUMS
men jag tror aldrig att det blev stop vi tryckte i oss mat nonstop alltså. från 18.00 till typ 03.00 åt vi en massa.
Sen pratade vi sen kom niklas och viktor där ett tag också,
men jajaj, sen gick vi upp och pratade ett ganska långt tag om allt mellan himmel och jord. Great.
Vill bara säga en sak: mina vänner är helt underbara!!♥
Och så var vi ju tvungen att fara tidigt för att katarina skulle jobba kl 12.
Går inte beskriva riktigt hur great det var.
Julklappar fick vi ju också.
jag fick en lila sjal som jag redan älskar.
Örhängen
Örhängen
Hårspray
Nagellack
+ två armband
tack för allt! I l o v e

Nu ska jag och handla,
kyssar

btw, det är endast 4 dagar kvar till julafton.
Och LINA fylde hela 15år igår! Grattis bruden♥

Hinner inte uppdatera bilderna som jag tog igår. Eller tror faktist inte att jag fick en enda bra bild som man kan lägga ut.
haha


» Sanna

sv: Vilken Monika? Kuratorn? :)

2009-12-20 // 15:37:56

Haha, tack i efterskott ;D (L)

2009-12-21 // 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback