What shall I do now?

Tjenare
Var som sagt i boviken och i stan med emma idag.
Blev massor med kort, men jag glömde mobilen hos marika klumps är du förvånad? Ehee inte jag heller.
Vet inte varför jag inte hämtade den, antar att jag är för trött. Det känns som jag sover och sover och sover men jag är fortfarande lika trött.
Men bilderna kommer imorrn.
Just nu får ni nöja er med en bild jag tog hos moa med hennes systemkameran.


Nämen like I said, bilderna kommer imorrn.

Va med marika & moa på kvällen.
Vi såg film och moppade runt hamn lite bara.
Nä, nu tror jag att jag ska gå och sova.
Attans, jag har ju ingen mobil, Vad ska jag nu göra?

Amen jag hitar säkert på något.
GodNatt♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback