It's time for something new.

hejhej,
Blev en väldarns lång bloggpause. Men nu är det dags att börja skriva igen.
Har som sagt inte mycket att skriva om, men jag funderar på att beställa hem lite kläder.Det är dags för att uppdatera garderoben. Jag är så fruktansvärt less mina kläder.
Men problemet är jag har NO MONEY.
Tror jag måste fråga mamma. Hehe

Nämen jag har hunnit med väldigt mycket under bloggpause dagarna ;P
Orkar inte riktigt berätta i detalj, men jag har typ varit med marika, moa och jenny väldigt mycket och BADABADABADA

Asså angående bloggen, vad vill ni veta vad ska jag skriva om?
Skolan börjar om 14dagar.
Jag antar att jag får mer att skriva om då.Eftersom att jag prioiterar bloggen före Läxor
Så just nu får ni bara veta att solen skiner osvosv. Men hoppas jag inte tråkar ut er för mycket.
Jag saknar faktist att ta kort på outfitten, och inte ha fått lägga ut mina bilder på mobilen, så nu har jag fullt med bilder på mobilen som jag inte ens har andvändning för.
Och Ja, Marika jag vet att när du läser det här så kommer din kommentar lida följande: Ohh.. Elin bloggar!!! eller Elin storbloggaren!!
Haha känner dig allt för väl =)


Ska till boviken och äta lunch med kusinen i solen imorgon,  Can't wait

Nu ska jag på med pyjamasen och krypa ner i sängen och sussa.
Tjing♥


ELIN BLOGGAR :O



det är ju bara bra att du känner mig ;)

2009-08-10 // 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback