Mitch Hewer

Har nyss kommit hem från Mathilda.
Hann inte skriva ett inlägg innan jag for, Internet krånglade..
Men det var riktigt kul hos mathilda, vi gjorde inte mycket alls men, vi såg mest SKINS och spelade SEKVENS.
Fick tyvär inga bilder, men antingen så har mathilda krymt eller jag&marika växt väldigt mycket.
Lägger in en bild när marika har, tar en av henne (A)
En karraktär som jag älskade i skins var Maxxie. Åhh herregud vet inte om jag har sett en snyggare kille alltså.
Fasst i skins spelar han gay :P



En mumsbit?? Eh.. YAH!!
Jag bara älskar!!!♥
HAha jag har alltid gillat mörkhåriga killar, men jag tror att jag ändrar mig, det finns snygga ljushåriga också XP




JAG ÄLSKAR DEN ANDRA BILDEN PÅ MAXXIE!!!!

OH, WOW, HE'S HOT ;)

2009-08-18 // 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback