your shadow weighs a ton

Jag skulle kunna sitta här och skriva en hel jäkla datorskärm med varför den här sommaren är mycket bättre än förra.
Men icket. jag behåller det för mig själv gott folk.Jag antar att det är bäst så =)

Vad gör du ikväll?

Själv så sitter jag bara här i mitt lilla rum i min lilla säng.
Och lyssnar på musik i väntan på någon bra film som ska typ hoppa fram framför ögonen på mig.
men det kommer nog inte inträffa tror jag.
Nämen back to the couch då.
Ha en fantastc kväll flickor&pojkar så hörs vi senare♥



» Jenny

Såg mej varför denna sommar varit mycket bättre än förra :-P?

2009-08-14 // 22:13:01
» Jenny

SV: Ja, jo visst. Jag kan hålla med dej om en del grejjer!

Prata med mej om de könns jobbigt!<3

2009-08-14 // 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback