G I N A I give a treet for the sunshine G I N A

Har nu kommit hem från stan med tre påsar från Gina och en från Cubus.
Nu undrar ni säkert vad dom påsarna innehöll. Om inte, så berättar jag de nu iallafall.

Är det bara jag eller såg jag ganska brun ut på andra bilden? =)

Leggins
T-shirt
Kjol
Tröja
Halsduk
Halsband
Nagellack

Hittade en jeansjacka men den fick jag inte med mig hem.
Ska förmodligen köpa den till Veckan om det finns kvar. Keep a wish!

Nu ska jag kila ner på ica och köpa hårfärg sen beger jag mig till Jenny.
Höres

btw, det blev inga linser idag inte. dom skulle beställa hem jag får dom till veckan, Yeyh!!


» Jenny

Du va väldigt brun på den andra bilden, ja :-)

2009-08-21 // 22:41:21
» MOA

Vilka jättefina saker du köpt!

2009-08-22 // 08:44:35

sv: HAhaa det är ganska kung (a)

Fast jag vet inte när jag ska få dom -.-

2009-08-22 // 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback