One day left.

Drog av med damsugaren i mitt rum idag. det var nästan så att dammråttorna anföll mig.
Herregud! hur lever jag egentligen?
Nämen nog pratat om det,. 
Va med marika och moa idag. Vi såg film, eller inte hela. men nästan:P
 
Igår klippte jag mig, Blev väldigt kort, Närmare 1dm klippte jag av!
Sen efter det for jag till marika och va med henne & Thilda. Vi bakade röda vinbärspaj med smuldeg och marängtäcke.
Hur konstigt det än låter så var det himla gott.



Vad tycker ni? Om Hårfärgen & klippningen?

Men nu ska jag förmodligen till stan och sola.
Puss♥

btw, En enda dag tills skolan börjar. Eller närmare sagt typ 14 timmar. Så det betyder att jag har 14 timmar kvar att njuta av sommarlovets sista dag. Come on?  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback