Piruett in the air, Piruett in the hair,

Hejsvejs,
Jag tänkte prova något nytt idag,Så det fick bli en ROSETT. Har dock för kort hår nästan, eller det blev en väldigt lite rosett men det blev en.


Jag & Marika sovde hos moa igår, till idag.
Vi gjorde inte så mycket faktist, vi såg en film Baby's room also called Barnkammaren sen så somnade moa.(sömntutan där)
Och jag och marika flummade oss.


Hahahahahahaa kolla så söt marika är på bild nummer 4 x)
hon kommer förmodligen hata mig, men du får vara glad att jag inte la ut den andra bilden:P

Nädu, ska lägga min framför tv:n nu.
Kanske finns något sevärt
pusss♥


VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

2009-08-14 // 18:27:59

VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

2009-08-14 // 18:28:37
» Jenny

SV; Jaop, de harj ag , :) Fast med samma namn;)



Så jävla söt Marika blev :-D ! på bild nr 4 :D

2009-08-14 // 18:51:34
» Jenny

SV; Haha, Precis:-)

Haha, men säg inte de här till Marika, men hon är alltid söt;)

2009-08-14 // 21:00:38
» moa

haha söta flickor dära :)

2009-08-14 // 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback