Kriminella Småglin

Jag och Jenny tog några tuseen bilder men jag visar er bara dom hära. Alla andra blev alltför pinsamma, Mer pinsamma än dom här kan jag lova.
HAha jag kan fortfarande skratta om jag bara tänker på de.
Men min och jennys humor är lite weird. Endel kan undra om vi är friska.
MEn det kan jag säga här och nu!!
VI ÄR FULLT FRISKA♥
 För er som inte ser, så är det ett krossat glas. (Vi vet absolut inte hur det kom dit.Jag Lovar)







Dresscode:


Linne: H&M
Tröja: H&M
Jeansväst: Josefsson
Jeans: Vetinte
Skinnjacka: Cubus
Skor: H&M


Nu ska jag skicka några bilder till jenny sen ska jag lägga mig
framför tvn men får inte glömma att jag ska nog poppa en påse popcorn.





» Jenny

Jag har haft as kul ikv gumman!<3

Tack för alla skratt! :-)

2009-08-19 // 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback