brownblack - not my stile, You know!

Jag var hur trött som helst igår när jag kom hem från Jenny så jag bara plumsade ner i sängen och sappade på tvdosan tills jag tuppade av,
Men nu har jag, ja. typ svart hår!! Jag kunde inte sluta lägga märke till att jag har en typ vit fläck om jag lyfter på håret vid luggen. Men jag tror inte att jag kommer ha så mörkt länge till,Jag menar jag har aldrig haft så mörkt hår förr.Och jag vill klippa tjock rak pannlugg och få kortare hår, men jag måste ha så här i typ .. Länge till! Nästa månad!
Men Jenny blev lila på luggen, vet inte om hon blev så nöjd, men som sagt man vänjer sig,får man hoppas.. men jag kan fortfarande inte kolla mig i spegeln utan att se ut som en häxa. Jag är blek och håret är bara för mörkt för mina ögon.
Men nu ska jag klä mig sen ska jag gå ut en sväng.
puss och kram


» Jenny

SV; Jaa, men nu är han as snygg ;)



Vi får göra om de nästa gång vi har pengar, hehe :)

2009-08-22 // 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback