The spring of -09

hej bloggen!,

Min sena outfit kommer här nedan från gårdagen+bildbomb.
datorn laggade, så jag pallade inte vänta. men nu så!
Va med jenny igår, vi såg en urkass film, Den sög rent ut sagt.
Och sen så babblade vi på lite och jag typ pennhögg hon i benet, (men hon förtjände det, hon rörde mej sist!)

Ska till stan imorrn, Ska köpa lite stuffs, You know!,
Lägger väll in lite bilder sen kanske på mina inköp.
Nä.. Ska gå nu, kanske far på alba och köper en kulglass. Det har jag alltid tid för.Serruu..
Eller juste, vi har ju Kemiprov imorrn!.. Måste ju plugga till de me, Tänker inte få IG nu..Känner mej inte så pepp om jag ska vara helt ärlig, Men Janbanan har varit snäll faktist det är fyra frågor för att få G, Och fem frågor för ett VG och sex frågor för ett MVG!, Kan nog typ en eller två frågor på G nu äre bara att fight for it!,
Wiiiee

Byxor: Cubus
Långärmad: Cubus
Tunika: Fanny
Ring: Glitter
Örhängen: Gina Tricot




Haha nöj er med de så länge.
Kyss och Kram och klapp i stjärten♥


snyggaste bilderna ever!



Bigsis<3 du betyder allt! <3

Ivårt & torrt!? (L)

2009-04-23 // 18:36:43

sv: HAha, hon sa att det gick bra när jag frågad henne :D

2009-04-24 // 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback