Rubriiiik :)

HejHej och förlåt, för min dåliga blogguppdatering,,

Var sjuk förra veckan, och så. Datorn har varit helt knasig, men nu funkar den, (knappt)
Sitter på skolan just nu!, men
Moaaaa

Vi har Tema-Vecka i veckan., Lite kul faktist, men jaa. Är med Moa i gruppen typ den enda. =)
Sen så blir det ju påsklov"!! Längtar ganska mke!,
Men ska nog inte göra så¨mke alls. Typ bara take it eseyy!! =)
Vad ska du hitta på då på påsklovet dåe?


Vi hade livsviktigt med JOHANNES x( idag , Han babblar ju på som om.. Jag vettefan!!
Men det var ju lite interessant endå.. man fick ju en tanke eller två att typ tänka på!!,
HAha det rimmade ju... eller?


 


Och shitpommesfrittes vi är ju lediga torsdag&Fredag med!, GrymtLugn helg.. :)

Nä, nu ska jag kolla blogglovin och så!,
Höres
pusshej


va me mig på lovet snygging? :D :D <3<33<3<3

2009-04-08 // 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback