Evert night in my dreams, I see you i feel you,

Ohh my God!!,
Såg titanic för förstå gången i fredags! :]
Snacka om bra film,
jag har sett den om och om och om igen!,
Vad är det då som gör att varje gång jag ser filmen mår jag alldeles konstigt en lång stund efteråt?
Varför blir jag alltid så betagen av filmen? Varför ser jag den om och om igen trots att jag kan alla repliker helt utantill? Det är typ helt knäppt!?
Filmen har även vunnit 11 Oscar. Är någon förvånad?Haha näe Inte jag heller..faktist




Hahah Jag insåg att den sista outfiten jag la ut, det var flera veckor sen!,
Ska nog köra hela veckan med veckans outfit.. få se om det blir bättre.
Shit,, får min månadspeng imorgon osså, det känns som att jag har varit helt pank i flera månader!
Ska nog till stan i veckan,


Nä, nu ska jag följa mammi till stan,
höres,
pussss


btw, ska fixa wn ny design sen, Hare Gött


Hahaha , Elin som är snabbast ;D

2009-04-19 // 13:38:34

Wow... Elin bloggar = )

2009-04-19 // 15:13:08

Näe, de kommer jag inte gör =) hihi

2009-04-20 // 16:06:51

den filmen, åh den filmen :D den har gjort sig värdig varje nominering och statyeter den fått :D så sjukt bra film!

2009-04-20 // 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback