Vill ha !!

Ååhh. jag vill ha alla fem böckerna     ''Twilight''
1. Om jag kunde drömma. (Twilight)
2. När jag hör din röst. (New moon)
3. Ljudet av ditt hjärta. (eclips)

4. (breaking down) -vet inte om dom kommer i denna ordning!
5. (Midnight sun) - vet inte om dom kommer i denna ordning!
   
-vill ha alla-vill ha alla-vill ha alla-
Och det är ju ofc Stephenie Meyer som har skrivit alla superdupergreat böckerna..

Men till en början vill jag ha '' Om jag kunde drömma '' sen så som filmerna kommer,
Men jag ska se film före bok !!

Ska antingen spara egna pengar, eller be mamma och pappa!!=) ja mena det är ju böcker'^^
Det måste ju vara bättre än kläder eller skor!=))
ska gå och fortsätta vara olycklig tills jag får böckerna!;
Pussss
btw, det dumma är att jag vet inte vad breaking down och midnight Sun heter på svenska!=))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback