KOlla bilderna!=))

hej världen!,

Förlåt att jag inte la ut bilderna på idolerna igår, men jag kommer ofc lägga ut dom nu.. men igår när jag komm hem från icaMaxii skulle Jenny komma så då var jag tvungen att kasta i mej mat. Sen när jag komm hem från Mariika var jag så trött att jag verkligen inte orkade..
Men nu så, pigg & alert?
hahaaa. skulle kunna lägga ut alla bilder som jag tog men det var närmare 120bilder så nej, jag tr bara några!, av dom 120 bilderna..
  <-- Först och främst vi(A) hahhaa PEPPADE
   
Hahh ganska kul för att jag fick alla på bild när dom drack..
   
  <-- Die HOTTIE(L)
  (jag vet dålig kvalla på THE PITCURES))

Hahah det var ganska kul, för att det var en liten flicka som gav Kevin, Alice och Robin en godis, (inte så kul) men det riktigt roliga var att Kevin fick en brun, Alice fick en brun och Robin fick en vit!!, HAahahha Alice satt och asgarvade åt det!, Ba: hahah det var ju rätt färg också!, -Det var ganska roligt!;
btw, förlåt att jag bombar er med bilder!,

Jajaj, Gårdagen blev väldigt kul, vi såg film hos Marika, vi såg typ ''Hostel'' ? eller liknande namn?!
Det var inte läskkig, men fy och fan så äklig, Psykopat film!, Man blev väldigt äcklad, tänker inte ens skriva vad dom gjorde(okejokej, jag såg inte ens, jag blundade när det komm något läskit)) Thiihhii.. Pussss

Ska fortsätta på min heather som jag påbörjade igår, när Marejka var här(jagvetjagvet att jag var osocial, FÖRLÅTt))
Och sen ska fara till stan en sväng, Och så!)) sen så ska jag ringa till MAriika! Ska ju vara med marika och Thilda ikv!=)
pussspusss


Ooh.. gillar din heater kan man leja dig till att göra en? ;-)

2008-12-29 // 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback