Mot maxii :-)

godmorgon =))

hur mås det där ute?
själv så är det bra, men väldigt jobbit, är så trött så trött, men ändå så kan man inte sova!,
Jag klev ju upp med självaste tuppen imorse..
Så jag är redo, till Maxii=)) 
 
Hahaa,, jag fick för mej att jag skulle typ ''träna'' imorse, med pilatesbollen, men vi komm inte riktit överens! :) det gick som det gick, bollen gav mej ett blåmärke eller två,, not  very funny^^

Har faktist hunnit duscha, och gjort mej klar så nu väntar jag bara på att Mariika ska vakna. Så att jag kan ringa henne!


Men ååhh.. jag måste verkligen städa min garderob, men jag orkar inte!, brukar vanligtvis ta typ 1dag, och jag måste ha Rallyfart^ om jag ska hinna före 15.00 då vi ska fara!(har jag bestämmt))
Så nej, inte idag tack!, får göra det någon annan dag.. Då jag verkligen har tid!, för just nu hittar man inte någonting i min garderob, man får slita ut och gissa att det är den som man ska ha!=)) om det blir fel är det bara att kasta in och prova nått annat!, (A)) -det blir säker finemang!.

Ska gåå med hundarna pusss=)
skriver mer sen och räkna med att jag kommer lägga in lite bilder på idolerna senare!, men det blir llite mer närmare kvällen!=)))

ha en bra fortsättning på dagen!=) det kommer jag ha iaf!=)
pusspusss Eee


» Jenny

Snyggingen med snygging tröjan :D

2008-12-28 // 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback