Twilight+Taken

hej alla vänner!, alla som jag känner, bla..bla..bla!!,

Har varit på stan,
köpte faktist, en snygg, tunika/kofta och så köpte jag en tröja,
på herravdelningen, men jag är nöjd som vanligt!, =)
Och jag köpte två ringar på rean på glitter(nog för att dom inte har så mke rea men, hittade 2ringar iaf)Hahha som jenny tyckte lite mindre om!=))

Ska fara till Jenny med hela gänget(L), förutom Moa, hon har inte kommit hem änn!,
 MissU<33
och se twilight,(som vi egentligen skulle se på bio men vi blev lite snåla, så det blev att se den hemma))
 och Taken, inte för att vi har bestämmt att vi ska se Taken, menjag har bestämmt det!=) så.. så får det bli!!
<-- twilight(L) <-- taken(A)

Hahh på bussen på väg hem började vi(eller dom,) diskutera om att man har börjat köpa mer killkläder, men jag höll inte riktigt med, jag håller mej till tjejkläder! Och att tjejkläder sitter mer slickande, men man har ju på sig det man trivs i!=) ellerhur?^^
Annars är allt bra.. Eller ja jo!, det funkar ju!. ska fara och köpa lite smaskit till ikv!,(för man kan ju inte se film utan godiis) 
Ha en bra ''dayy''
Pusspussss

btw,, glömm inte att kommentera, Hellre en kommentar för mke än en för lite!=)


» maria

Snygg blogg:)

Jag tycker det iallafall:)

2008-12-27 // 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback