todiiloo 2008 :))

hej världen ,
Imorgon blir det ett nytt år ?!  eller teknist sätt så blire ett nytt år om två dagar;D
vad ska ni hitta på imorgon då?, själv så ska jag bara vara hemma, och med GRannarna, och tat lungt^^^

Igår var jag med Mariika och Moa och efter att tag komm Thilda!,
Allvarligt det SÖG!!, vi gjorde ingenting.. 
Thilda tog med sin nya kamera!,,
Ohh.. cooling 
jag la mej hur tidigt som hellst eftersom
att vi skulle upp tidigt!, vi for typ till stan vid 11.. (inte så tidigt!) ^^
tänkte lägga ut bilder från igår, men jag orkar inte
hämta min kamera, så det får bli senare, kanske efter middagen::D

Ska fara på apoteket, och köpa typ ''Desivon'' eller något
som man kan göra rent sår med!, måste tvätta stumpans sår!,
det är superäckligt'!; och varigt (okejokej, för mycket info))märkte jag sjäkv!!;

skriver sen !;
pussspusssss


» Jenny

Tycker värkligen synd om din kisse

2008-12-30 // 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback