Saturdayy

Hej världen..

Har just kommit hem från Jenny, Hhaaha,, det var faktist kul. Vi såg bara en film, vi han inte så mke mer, vi såg
twilight- Som jag som sagt kan rekomenderaa. Den är jättejätte superduperbra!, om du inte sett den, SE DEN!!

Imorgon tror jag inte att jag hinner blogga så mke, Ska städa min garderob, om jag ORKAR!,
Sen ska jag ju till icaMaxi Och se Kevin,Alice & Robin=) Oohh..


<-- Denna bild är till marika så att hon kan se alla hans ärr i ansiktet, hon vill inte tro att dom existera!
 pussss

Läste på en blogg, Och jag håller faktist med!,
Kevins flickvän Sofia är väldigt lik Andrea Bowen, Susan Mayers dotter ''Julie'' i Desperate Housewife..
sofiaaAndrea Bowen
 
      Det är något med munnen,, Right??


Jajaa.. Ska försöka göra en bättre heather nu skriver nog mer sen..
PussPusssss



det är inga ärrrrrrr!

det är nog kinderna tror jag :)

2008-12-27 // 23:47:50
» Jenny

Dom var inte sådär jätte lika varandra ! :P

2008-12-28 // 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback