Nyårsafton =))

hej alla!;
jadu ikv blire ett nytt år, så säg goodbye till 2008.. =))

en bra låt som emelie visade mej.. (A)
man blir liksom kär i rösten, lyssnasåseruu vad jag mena..



lungt annars då?

Jag vet inte vad jag ska ha på mej ikv, låg igår kväll och tänkte vad jag skulle ha på mej!,
Det tog mej en evighet att lista ut!;
men nu så jag tror att jag ska ha 
en cremefärgad t-shirt!,
silver svart kort, jacka
mörka stuprörs jeans
(Skor har jag inte riktigt kommit på änn)
Och sen så massor med assecoarer , men vet inte om jag ska ha
silver eller guld assecoarer!,
får se sen hur det blir!, =))

komm nyss ut ur duschen, det är så skönt och hoppa in i duschen när man fryser, nog för att jag duschade typ 40minuter, tror inte mamma och pappa tycker att det är så skönt med en stor fet vattenräkning(eller vad det heter))
 

Ska gå och gräva fram något ur garderoben.. 
och eftersom jag inte har städat min garderob så kommer det ta en evighet!, 

 btw, ni kan aldrig gissa hur många inlägg jag skrev igår!,
hahah sju st!,
knäppgök!
pusshej


jag ska ha en rosalila klänning med ett broderat blommmönster :-)



nu skriver jag inte e-postadressen eller URLadressen för att retas :P kulva!

jag skriver en kommentar senare. då du får allt!

Kramar isabella

2008-12-31 // 12:06:50
» maria

heeeeejj :}



Cool blogg du har?



så Cool har jag aldrig sett förr :)

2009-01-08 // 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback